چگونه داغ فشرده درمان درمان نفروپاتی فشار خون؟
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

چگونه داغ فشرده درمان درمان نفروپاتی فشار خون؟

چگونه داغ فشرده درمان درمان نفروپاتی فشار خون؟ درمان فشرده سازی گرم یک درمان موثر برای نفروپاتی فشار خون است، می تواند بیمار را به یک زندگی با کیفیت بدون دیالیز یا پیوند کلیه کمک می کند. پس چگونه می تواند شما را درمان نفروپاتی فشار خون با درمان فشرده سازی گرم؟

چگونه گرم می تواند فشرده سازی درمانی درمان نفروپاتی فشار خون؟

1. گسترش عروق خونی

پس از ورود به بدن، مواد تشکیل دهنده فعال از این درمان به طور موثر رگهای خونی در تمام سطوح گسترش، بهبود میکروسیرکولاسیون محلی از کلیه، افزایش خونرسانی موثر بدیهی بهبود وضعیت ایسکمی و فقدان اکسیژن، وابران عروق گلومرولی گسترش است که به طور موثر، نظارت و بهبود فشار بالا در داخل و فیلتراسیون بالا گلومرولی در نتیجه مسدود کردن آسیب به کلیه ها از منبع.

2. ضد التهاب

مواد تشکیل دهنده فعال این درمان عملکرد ضد التهابی است. آن را می توانید ارتشاح سلولهای التهابی، آزاد شدن واسطه های التهابی و عوامل سمی را مهار کند. در همان زمان، ممکن است سلول های ذاتی بازگشت از کلیه که تحول، تحول فنوتیپی به نفرون عملکرد طبیعی دستخوش شتاب، محافظت نفرون باقی مانده و جلوگیری از اجرا و پیشرفت فیبروز کلیوی.

3. ضد انعقاد

مواد تشکیل دهنده فعال این درمان عملکرد نیرو گردش خون و آرامش بخش ورید، که به طور موثر می تواند به بهبود گردش خون سیستمیک و کاهش آنوکسی شرایط و ایسکمی. از آن خواهد شد سلول های آسیب اندوتلیال مویرگ تعمیر.

4. تخریب

مواد تشکیل دهنده فعال از این درمان نیز می تواند سنتز آنزیمهای تجزیه کننده در کلیه ترویج، بهبود فعالیت های خود، ماتریکس خارج سلولی، جلوگیری از آسیب به بافت کلیوی ناشی از ماتریکس خارج سلولی و آسیب دیده را ترمیم گلومرولی، توبول های کلیوی و بینابینی.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد درمان فشرده سازی گرم، شما می توانید با ما از طریق روش های زیر تماس بگیرید:

ارسال ایمیل به sjzhospitalrenal@hotmail.com

پیام خود را ترک زیر

در عرض 24 ساعت دکتر آنلاین ما مشورت

برای WhatsApp دکتر ما مشورت: +8615732170898





:: بازدید از این مطلب : 153
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 13 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: